Helgen

I helgen har det hänt en hel del! Det har då påverkat bloggningen som ni har märkt. 
Lördag: Åkte hyfsat tidigt till äventyrsbadet. Kunde dock inte bada så jag satt först inne i badhuset men det blev så fruktansvärt varmt, så jag gick ut och satte mig. Drack cola, lyssnade på musik, skrev en hel del och smsade med min fina vän. Det var mysigt det med! Sen åkte vi tillbaka till Falkenberg för att käka på pappas lunchrestaurang och spelade lite kort innan vi åkte upp mot Göteborg. Pappa skulle på någon skärmflygningsföreläsning så jag, syster och bror fick gå på bio. Såg Croodarna i 3D. Faktiskt en riktigt bra film! Käkade på McDonald och satt där tills pappa kom. Då åkte vi hem till götet, spelade lite mer kort och sedan gick vi och la oss. En bra lördag helt enkelt!
Idag: Pappa väckte oss vid halv 9 för att vi skulle åka till Ullared. Men jag och syster var tvungna att åka buss upp dit, inte något mig emot. Åt frukost, gjorde mig i ordning och vid halv 10 gick bussen. Gick runt där och hittade en hel del fina grejor! Nöjd tjej! Sen kom pappa vid halv 1 för att hämta oss, åkte hem, åt på restaurangen och sedan drog vi till något berg där han skulle flyga ifrån. Så där stod vi och hjälpte honom ifall något skulle hända. Inte speciellt roligt, menmen. Sen åkte vi hem för att hämta våra grejer och vid kvart över 6 gick tåget hem till Göteborg. Så nu sitter jag här och har hunnit käka lite och kollat på The Mentalist. Ska strax duscha och sedan lägga mig. Imorgon är det skola igen och tillbaks till de gamla rutinerna. Jag hoppas att ni har haft en bra helg och att ni är lika taggade som mig till att börja skolan imorgon! (Dock är inte jag det, men det kommer väl bli hyfsat bra ändå)
Tuggummi, Zoo, ögonbrynsknivar, nagelfil, ögonfransböjare, eyeliner, kajal, ridbyxor, piké, bandaeu och linne. Närmar titt på vad jag har köpt får ni så småningom! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback