Gymmet 8/4

- Kan börja med att säga att det gick över förväntan när jag körde med körlärare idag! Inte nog med att det var en tjej (som jag verkligen ville ha som körlärare!!), hon var väldigt trevlig och jag gjorde mycket bra saker enligt henne. Hon påpekade även saker jag kan förbättra och som jag ska mångträna på här hemma! Dessutom backade jag runt hörn för första gångn, scary. Men det gick hyfsat bra. Nu längtar jag faktiskt till nästa gång jag ska köra! :) - 
Sen på gymmet idag så powerwalkade jag på löpbandet drygt 25 minuter, blev lite mer än 2km. Sen kom Emelie upp efter spinningen så körde vi triceps, biceps, rygg och mage. Inte värst mycket. Men jag fokuserade mest på konditionen och mage idag. Känslan efter ett gympass är otrolig! Riktigt härligt. Imorgon är det dans, onsdag - gym, torsdag - ridning och ev. gymmet på fredag. Awesome! :)
En bild från efter körlektionen idag och innan gymmet. Hann inte ta några andra bilder tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback