Gina Tricot

Tre saker jag gärna skulle vilja ha just nu. Någon av solbrillorna, antagligen de lite guldaktiga, köper jag redan imorgon innan jag drar vidare mot centralen. Har haft ett stort behov av det länge nu, men har inte köpt några än. Varför vet jag inte riktigt. 
Sen är jag väldigt sugen på en jeansväst! Har aldrig varit riktigt förtjust i jeansjackor eller västar, då jag inte tycker att det passar jättebra till jeans. Men nu funderar jag verkligen på att införskaffa mig en. Skulle vara jättebra att ha till en vanlig hoodie och inte minst super bra till sommaren! Nej, tror faktiskt jag kanske köper den redan imorgon. Om den passar bra. Vad tycker ni? Gillar ni jeansvästar/jackor eller är ni lite skeptiska mot det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback