Första skoldagen efter lovet...

... och det var inget fel på den. Förutom idrotten. Styrketräning. Jag älskar att styrketräna på gymmet, men inte i skolan. Men resten av dagen var bara bra! 
Nu sitter jag och käkar lite nudlar och om drygt en och en halv timme så ska jag iväg till körskolan och köra för en lärare för första gången. Jobbigt! Känns som om jag kommer glömma av allt jag lärt mig. Menmen, mamma är med i baksätet så lite stöd får jag :) Senare drar jag iväg till gymmet med Emelie, hon ska på spinning och jag til gymmet. Spinng skulle vart roligt, trots att jag hatar det, men mina knän klarar tyvärr inte av det. Så får bli gymmet istället! Det ska bli skönt det också. Vi hörs senare, kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback