En helt vanlig måndag

En helt vanlig måndag, bortsett från lov, har resulterat i att jag inte gjort ett dugg. Jo, i morse var jag faktiskt iväg till gymmet och tränade det vanliga. Ben, armar, mage och rygg. Men kände att motivationen inte var 100%. Trots det kämpade jag mig igenom det och la till och med på några kilo. Känner verkligen hur mycket träningen har gett! Vilket är jättebra. När jag kom började jag pärla, som jag gjorde för 2 år sedan ungefär, men som jag fick sån lust att göra! Vad det blev får ni se imorgon, förhoppningsvis. Samma med självporträtten jag tog. 
Nu väntas CSI på tv och efter det lite mat och sen sova. Börjar bli lite trött. Imorgon hoppas jag att jag och Emelie sticker ut och fotar, sen är det dans som väntar. Hoppas att ni har haft en bra dag och att ni får en bra kväll, puss
Instagrambild från i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback