Dagen

Har inte gjort så mycket. Men dagen började med att jag ställde klockan på halv nio då min bror skulle komma hit vid nio ungefär. Sen blev det frukost, göra sig i ordning och sen åka till Lödöse muséeum. Kanske inte det roligaste. Men jag hoppas att jag fick tillräckligt med info till arbetet vi håller på med i skolan. Nu har jag varit hemma, käkat middag och hunnit till körskolan för att boka en "provkörnings"-lektion. Den är redan på måndag, uh. Pirrigt! Nu ska jag bara vila, åka och handla lite godis senare (hehe), titta på fotboll och bara umgås med brodern min. Hoppas att ni får en fortsatt bra onsdag! :) 
Foto: Emelie
Kamera: Nikon d3000 + Nikkor 18-55mm
Ett smakprov från igår. Fler bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback