Chaming ♥

Idag var det dressyr som stod på ridschemat, Fick en av stallet bästa hästar, enligt mig. Nämligen Chaming. Hon är för goo! Älskar den hästen när det gäller dressyr. Hon är en av de få hästar jag lyckas få i form, och det var inget undantag denna lektion. Övningen vi gjorde idag var att, ja vad ska man säga, göra små volter i hörnen. Dessa volter skulle vara 6 meter. I början gick det inte så jättebra, då jag råkade göra lite för stora volter. Men ju fler jag gjorde desto bättre blev dem. Jag fick även mycket beröm. Så jag är jättenöjd med denna lektion! Det enda som får ett minus var galoppen. Hennes galopp är jätteskön, men jag fick inte riktigt en samlad galopp idag. Hoppas på att jag får rida henne igen så att jag kan göra ännu bättre ifrån mig. :) 
Med andra ord var det en riktigt bra ridlektion denna gång! Nu ska jag fortsätta packa, torka mitt hår lite och sedan ska vi åka till pappa. 
Bild i repris. Och lånad från Moa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback