Båstad - Hovs Hallar

Pappa skärmflyger.
Syrran och brodern min. Älskar ljusstrålen i bilden.
Fin utsikt.
Och vår fina grillning.

En riktigt mysig dag med familjen idag. Blev tyvärr inget äventyrsbad idag, men det tar vi imorgon! Pappa fick äntligen lite skärmflygning då han inte kunde flyga något när han var i Italien. Så medan han gjorde det så satt vi i den läskiga kohagen och inte gjorde någonting. Jag satt mest och oroade mig för om korna skulle komma eller inte, har nämligen blivit "jagad" av dem innan... Så scary! Nej, men sen blev det lite korvgrillning när pappa hade landat så det var mys. När vi kom hem blev det kortspel och massvis med ätande av godis och ostbollar. Något av det godaste som finns! Nu ska jag strax lägga mig och sova. Imorgon blir det som sagt äventyrsbadet och sedan bio i Göteborg. Skoj! Jag hoppas att ni också har haft en bra fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback