15 april

Blir ingen skola för mig idag, då det är "alternativ studiedag". Man får alltså gå till skolan om man vill eller inte. Jag valde att stanna hemma, men jag är inte ledig. Utan ska plugga arslet av mig. Nästan. Så dagen kommer helt enkelt se ut såhär: Plugg + frukost fram till ca halv ett. Då sticker jag till gymmet för att gymma lite, ca en och en halv timme. Sedan blir det hemåt för att plugga resten av dagen. Tråkigt, men med bra musik och bryta av med gymmet i mitten ungefär, så ska det nog gå. Har i alla fall två saker som måste bli färdigt idag. Sen får vi se om jag börjar med något mer. Det väntas och se! Jag hoppas att ni får en bra måndag, så bra en måndag kan bli dvs. Så hörs vi senare, kram!
Go frulle! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback