Tränat!

Tja!
Nyss duschat efter första danslektionen efter sommarlovet! Riktigt gött att ha fått börja igen! Saknat det grymt mycket, känns tomt när det är sommarlov och man inte har någonting att göra.. Har ju trots allt dansat i nästan 13 år snart! Men i alla fall, kommer ha svårt för att ta mig upp imorgon, har sjukt mycket träningsvärk och det kommer ju inte bli mindre imororgon. Men det märks i alla fall att man har kommit igång med att träna efter sommarens lata månader, så jag ska inte klaga. Men nu ska jag dra mig mot sängen, måste verkligen sova - sjukt trött! Börjar 10.10 imorgon så det är najs! Men vi hörs mer imorgon, pusspuss!
Med denna bilden säger jag godnatt, sov sött allihopa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback