Springtur - eller inte alls..

Skulle egentligen ut och springa med mamma men blev så irriterad på henne och sen har jag ingen musik på nya mobilen. Så måste skaffa Spotify Premium snart! Så får väl köpa det imorgon, eller på månad eller något. Men annars då? Händer inte så mycket, tittat på The Smurfs, käkat godis, spelat Subway Surfers och bara chillat. Ska städa rummet strax och sedan kanske jag sticker ut och springer själv lite senare ikväll. Känner att jag verkligen måste komma ut! Men ja, ingen bloggning igår, hade verkligen ingenting att skriva om och så satt jag knappt vid datorn. Menmen, ni överlever väl? Just nu iallafall så spelas musik på högsta volym och ur högtalarna hörs Live while we´re young - One Direction. Inget fan precis, men låten är riktigt bra tycker jag! Puss!
Bild från min Instagram
© Julia Möllgård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback