Det enda jag gör på dagarna...

.... är att spela Burger. Efter att jag fick min nya mobil så har jag blivit lite av beroende av ett spel som heter Burger. Och som det låter så ska man göra hamburgare och servera dricka, pommes, muffins och hamburgare osv. Riktigt roligt må jag säga! Och det är nästan bara det jag gör på vardagarna än så länge, men lite nyttigt har jag väl ändå gjort också, så som att vara ute och titta på fotboll. Sen var jag även ute och övningskörde, gick riktigt bra och det börjar gå framåt. Sen blev det väl lite tjafs mellan mig och mamma, så gick ut och satte mig i baksätet istället, inte så smart. Men blev väl lite för frustrerad.. Menmen, var även ute och körde på vägen lite. Känns väldigt bra eftersom det kanske är 5e eller 6e gången jag är ute och övningskör. Men nu ska jag inte tjöta, vi hörs senare eller imorgon, puss
© Julia Möllgård
   Detta goda åt jag idag, ytterst lite iofs, men mår sjukt illa nu. Om ni ville veta, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback