MASSA PLUGG

Åh herregud... Glömde helt och hållet av en uppgift som det var deadline på igår så fick göra den idag. Och det gick väl... bra? Hoppas jag i alla fall. Visserligen glömde jag av att skicka med bilden jag skrev av... usch fy på mig! Men fick i alla fall in den så det är jag glad över ändå. Skulle även egentligen ha hunnit med svenska, medieproduktion, förfalskning och historia. Men det får vi ta imorgon istället. Hoppas innerligt att jag överlever detta! Och måste dessutom bli mycket bättre på att planera och skriva in i kalendern om vad vi har. Ajja, nu ska vi inte snacka läxor här. Hoppas att ni hade en mindre stressig dag än mig. Men nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon kommer ett "Fem saker du inte visste om mig.."-inlägg upp. Hoppas att ni kommer att tycka om det!
Vi hörs, puss på er
Ni får en bild på mig från idag. Sminkningen som jag la upp förut, dock med mascara på som jag glömde på den förra bilden? Konstigt. Men ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback