Jobb, tjejkväll och trött som sjutton!..

... det är så min helg har sett ut. Började med att jobba i lördags i ungefär 12h, något sånt blev det. Ganska okej faktiskt. Sen blev det lite jobb igår också, inte lika länge. Åkte sedan hem och packade för igår-idag var det tjejkväll hos Amanda! Riktigtriktigt härligt och roligt. Bortsett från natten då vi knappt sov något, haha. Vi låg ungefär 11 tjej på tre madrasser. Varmt och svettigt blev det. Oj... blev lite fel där, men ja. Så man fick inte så mycket sömn, utan sov lite, vaknade, sov lite osv. Men bortsett från det var det riktigt roligt! Åt tacos, godis, cheese ballz, drack läsk osv. Måste verkligen göras om! 
Just nu så sitter jag och tittar på fredagens X-factor! Äter lite nachochips, mackor och oboy. Socker-bakfylle-mat typ. Haha. Vet inte riktigt hur jag känner mig, men ja. Känner mig riktigt sugen på sushi, så får se om jag hittar någon som vill hänga med och käka. Sjukt sugen på det! 
Tog inga bilder under tjejkvällen, förutom kort på tacosen och godiset. Så ni får tyvärr inga sådana bilder.
Bild från Instagram, heter @juliaamolgaard där
ÅH SÅ GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback