Hem till papi idag

God morgon! Sedan en timme tillbaka har jag varit vaken. Vaknade av den eländiga vinden och regnet som smattrade mot rutan. Usch! Och det ska jag gå i sedan, kommer ju vara en vandrande regndroppe sen när jag går på tåget. Idag åker jag till pappa och stannar till onsdag. Ska bli lite härligt, förutom att det kommer vara väldigt tomt. Varken bror eller syster ska med, så det blir bara jag denna gången. Men det ska väl gå det också! Och en sak vet jag att jag måste göra innan jag åker hem och det är att ta höstporträtt och höstbilder. Har inte tagit ett enda denna hösten än så länge. Har knappt några bilder på datorn och så var det längesen jag la upp något på facebook (haha). Men ja, nu ska jag hoppa in i i duschen och sen äta en god frulle! Vi hörs, puss
@ julia möllgård
Foto & redigering: Jag
Förlåt för bild i repris.. men som sagt brist på bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback