Halloween

Jaha, idag är det Halloween och alla sticker ut för att fira och dricka. Och jag gissar väl att de flesta kommer bli lite mer än berusade. Själv sitter jag här i min säng, för att titta på flera avsnitt av CSI. Funderar däremot på att cykla och köpa godis, eller nej, vi hoppar över det! Jag får överleva på min festis och kanske någon hönekaka. Så är min halloween förstår ni! Roligt. Men, jag föredrar det mer än att sticka ut på stan med äckliga creep och/eller dricka mig full. Så jag ska inte klaga :) 
Vad ska ni göra idag? Föredrar ni en hemmakväll med skräckisar/bara en vanlig film eller tycker ni hellre om att sticka ut och fira med fest och hela paketet?
 
@ julia möllgård
Och helt plötsligt blev jag en vampyr.. Eller så var det photoshop som hjälpte mig.
(gav mig på ett försök, det gick väl sådär..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback