Bakning och CSI

Tja! Nyss bakat min systers supergoda cookie dough doppade i choklad! Gjorde en mindre version på dem, men de blev supersöta och jag hoppas att dem smakar bra också. Haha.
Ridning var det idag också, och det gick faktiskt helt okej! Övade på sitsen mest och det fungerade väl ganska bra. Hade ju bästa hästen, min lilla plutt, så det var en väldigt bra lektion om man ser det så. Dessutom var han förvånansvärt glad idag, öronen framåt nästan hela tiden. Sällan jag ser det (och jag rider honom ganska ofta!), men oftast är han ju på gott humör, älskar honom mest av allt!
Men ja, vad ska man säga mer? Tittar på CSI Miami (sista avsnittet någonsin!!!!! Buhää, ledsen) annars är jag sjukt trött och börjar känna mig lite dålig, så vi får se om jag stannar hemma imorgon eller om jag går till skolan. Men vi hörs, puss på er!
Mina finfina cookie dough's! Ursäkta kladdet på brickan osv.. hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp receptet för fyfan vad goda dom såg ut! :o :D

Svar: Det kan jag säkert fixa ska du se! ;)
Julia Möllgård

2012-10-05 @ 09:02:38
Postat av: Anonym

Kan du göra det redan idag tror du för hade gärna velat prova på det nu ikväll! :)

2012-10-05 @ 16:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback