5 saker du inte visste om mig!

 
1. Även om jag älskar mat så hatar jag att äta korv (hotdog, wienerkorv, sån plastkorv dvs), lever, pyttipanna mm.
2. Jag har dansat i nästan 13 år. Och älskar det lika mycket nu som då, trots att jag övervägde att sluta när jag var yngre.. 
3. Jag hatar att titta på skräck, men jag kan lätt kolla på CSI, Bones, Criminal minds etc., utan problem.
4. Jag tycker att det är fruktansvärt jobbigt att sitta vid datorn flera timmar per dag. P.g.a. att jag får huvudvärk, men ändå gör jag det..
5. Jag har lätt för att spara pengar och är inte någon som slösar upp hela studiebidraget på bara några dagar efter man har fått det.
 
Så, där var ytterligare 5 saker som ni inte visste om mig. För övrigt tror jag att jag kommer komma tillbaka inom kort, ska försöka att skriva lite inlägg och så, så kommer det säkert upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback