Långtråkig morgon

Torsdag idag och bara 4 dagar kvar på lovet. Inte roligt, menmen, ska faktiskt bli lite skönt att komma tillbaka till skolan. Speciellt när man inte har gjort så mycket under lovet och börjar bli lite rastlös. Än så länge så har jag bara tittat på några avsnitt av CSI (som vanligt, hehe), ätit frukost och bara slappat. Ska i och för sig börja göra mig i ordning. Från att ha latat mig hela lovet så ska jag äntligen träna idag. Ridning, ska bli riktigt sköj, längtat efter hästarna, speciellt min lilla bebis <3 Synd att ingen kan hänga med, annars hade jag frågat om dem kunde ta kort. Längesen någon gjorde det känner jag! Ska även be mamma filma någon gång när jag hopptränar, så att ni kan få en video. 
Nej, men nu ska jag fixa i ordning mig lite, så vi hörs. Puss!
Bild från Instagram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du? :))

Svar: Det varierar lite och beroende på hur mycket jag uppdaterar. Jag har inte så många, de t mesta jag har haft är väl runt 40 stycken :)
Julia Möllgård

2012-11-01 @ 20:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback