Längesen jag bloggade nu..

... men har som sagt inte haft någonting att skriva om. Och det vet jag inte heller om jag har nu heller, men fick bara lust att skriva ett inlägg! Har i och för sig massvis med ideer till "tanke-inlägg" som jag ska börja skriva på och publicera, så får se när de kommer upp. Men om man ska sammanfatta lite vad jag har gjort under tiden jag har varit borta så är det väl: pluggat, skola, tränat, sovit, ätit, tittat på tv, suttit alldeles för mycket vid datorn och mycket mer! Så det var väl lite kort om vad jag har gjort. 
Igår red jag, fick bebisen - hoppning. Gick helt okej ändå, förutom att han blev lite seg ibland. Men tror lite att det beror på att det är alldeles för låga hinder. Han gillar att hoppa högre, i alla fall vad jag tror. Han är så mycket mer framåt under hoppträningarna då det är lite högre hinder! Min lilla gosing, som jag älskar dig! 
Idag däremot är jag ledig från skolan eftersom 3orna ska göra nationella prov, så det är gött! Har nyss tittat på film och ska snart ta och duscha. Kanske blir gymmet idag, men med tanke på att jag ska hoppträna ikväll så kanske jag hoppar över det. Får se om jag sticker dit imorgon istället. Och som sagt, hoppträning ikväll, ska bli riktigt soft! 
Kommer upp en 100 frågor om mig också, kopierad av Emelie. Kommer även upp en annan grej senare idag/imorgon, så håll utkik! 
Från Instagram @juliaamolgaard heter jag där! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback