Engelska...

Sitter i ett utav studiebåsen med min kära kompis Felicia. Har engelska just nu och ska väl egentligen fortsätta med det eftersom det är en ganska stor uppgift och har en väldigt massa kvar att skriva. Men är inte speciellt sugen på det, så sitter här och chillar lite. Spelar lite tetris osv. 
Efter skolan, om en halvtimme dvs, åker jag in en snabbis till stan med Emelie för att shoppa lite. Var verkligen evigheter sedan jag gjorde det! I alla fall, sen blir det att åka hem - plugga SJUKT MYCKET, städa, fixa maten, träna. Så det blir nog en bra dag ändå. Får också hoppas att det har slutat stinka i rummet mitt. Står inte ut.. 
Nej, nu ska jag plugga. Vi hörs mer senare! puss
Håltimme förut. Åkte in till MC med Felicia och käkade lite :)

Kommentarer
Postat av: Feliciaaa

HAHAH ser ut som gubben där nere står och glor på oss <3

Svar: HAHAH sant juu! <3
Julia Möllgård

2012-11-28 @ 15:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback