Dans

Tja! Nyss vart och dansat, riktigt skoj. Men dock var jag helt slut i musklerna, har ingen aning om varför. Så tog inte i så mycket, så blev väl inte riktigt bra. Menmen, kan i alla fall hela dansen, nästa vecka är det sista gången och på onsdagen är det uppvisning! 
För övrigt luktar det skit i mitt rum, på grund av en massa löv jag är tvungen att torka. Usch säger jag bara. Funderar starkt på att sova i vardagsrummet istället, dock ska jag upp senare så blir väl väckt av familjen. Men är det värt det?.. 
Ja, så ligger det till just nu. Men ja, vi hörs mer imorgon! Ska dra mig till badrummet för att fixa mig och sedan blir det sängen. Så sjukt trött att jag knappt orkar skriva detta inlägg... Då förstår ni mig. Men ni får ha det gött, godnatt! 
P.S Dag 2 i foto-challenge får komma upp imorgon istället! Har inte hunnit idag :)
Instagram @juliaamolgaard heter jag där! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback