Julia testar: Celsius päron

 
 
Har varit taggad över att få smaka på denna sedan jag fick veta att den skulle komma. Gillar alla drycker som innehåller päron (cider, nocco, loka, bonaqua etc) och hade därför höga förväntningar på denna. Har hört både ris och ros, men överlag endast positiva åsikter om den. 
 
Hur som haver, så hittade jag denna på en hälsobutik på Frölunda torg när jag var där sist (efter mycket letande i vanliga matbutiker), och kunde därför inte motstå att köpa den trots 29 kronor (!!!!!). Tack och lov blev jag inte besviken utan denna har verkligen blivit min nya favorit! 
 
+ Smakde verkligen päron, påminde lite om både päronsplit och päroncider!
+ Inte så värst mycket smak av sötningsmedel, som t.ex. cola-smaken har.
- Att den kostade så pass mycket i en hälsobutik. Dock är priset 20 kr i vanlig matbutik.
 
Så denna kommer jag definitivt köpa fler gånger. Tack och lov har den äntligen kommit till Willys här där jag bor. Gissa vem som kommer köpa den nu? 

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Utvisat är den god!

Svar: Utvisat? Men ja, den är väldigt god! :)
Julia Möllgård

2015-05-06 @ 13:18:30
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback