Gym, ridning & sallad

Nyss hemkommen från gymmet! Blev ett gött armpass, då jag inte hann göra det igår efter spat och innan middagen med pappa, mamma, bror och syster. Så det fick bli idag istället direkt efter ridningen. Luktade nog lite häst av mig, men whatever, haha. Var som sagt ett skönt pass och ridningen gick även den väldigt bra! Felicia var med som sällskap så det var najs. Så himla mycket mer trevligare att ha kompisar med sig i bilen som sällskap.
 
Anyways, nu sitter jag i sängen och äter kycklingsallad med sweetchili-dressing. Supergott! Egentligen vill jag inte äta efter 20.00, men ibland blir man illa tvungen. Speciellt när man inte ätit någonting sedan ca 15 och utfört två hela träningspass. Ska titta på någon mysig film och sedan blir det duschen. Mer än så gör jag inte idag. Imorgon väntas en hel del pluggande, fixandet av min systers hår och sedan en sväng till gymmet. Ska även försöka fixa lite inlägg som kan dyka upp här i dagarna. 
 

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Gott med sallad :)

2015-02-12 @ 22:17:34
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback