Lite update

Halloj! Längesedan man hörde av sig. Men i onsdags, efter trippen till Ullared, fick jag hög feber och mådde askasst. Så under tre, fyra dagar låg jag endast i sängen eller soffan, utan dator (visserligen med TV). Så det är förklaringen till uppdateringen. I söndags mådde jag dock bättre, likaså igår, men kände ändå inte för att sitta alltför länge vid datorn. Var endast lite skolarbete jag var tvungen att göra.
 
Nu mår jag bra igen. I skolan idag stod det 4h nationellt prov och på kvällsschemat en timme dans. Första träningspasset på en vecka, så skönt! Visserligen kände jag mig inte helt fit4fight vad gäller att springa/dansa/flänga runt, men whatevs. Dansen måste sitta! Endast en månad kvar till uppvisningen.
 
Anyways, ville bara uppdatera lite. Imorgon börjar jag ett, vilket betyder sovmorgon! Får se ifall jag hittar på någon spännande frukost. Vi hörs i alla fall, förhoppningsvis får jag snart upp fotosuget igen. Saknar fotograferandet sååå mycket! 
 
En bild från januari! En av mina favorit självporträtts-fotograferingar faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback