Bloggpaus

Ja, som ni kanske märkt så har jag haft en liten oplanerad bloggpaus. Men har verkligen haft fullt upp i skolan med gymnasiearbete (som nu är över!!), tränat massvis, hunnit bli lite sjuk, haft en helt underbar vernissage/fotoutställning, haft korta skoldagar, latat mig, ätit goda frukostar, druckit goda smoothies, umgåtts med nya kompisar och fått hem min balklänning(!!!). 
 
Ungefär så, i korthet, har dessa tre veckor sett ut sedan jag uppdaterade sist. Har dock inte fotat så mycket som jag velat, men det kommer väl nu när vädret börjar bli bättre! Trots det har jag lite frukostar och lite bilder från fotoutsällningen som jag ska visa upp. 
 
Anyways, ska bli bättre på att uppdatera, promise! Nu har träningen börjat bli bättre - hittat massa nya övningar som jag håller på att testa nu. Har vågat mig fram till "biffarna", finally. Men sådant är lite jobbigt tycker jag, med tanke på att majoriteten som tränar där är män och där, i alla fall, hälften stirrar på en. Men nu så! Dessutom ska jag börja lägga upp träningen på ett annat sätt. Exempelvis biceps+bröst, triceps, ben+rygg och mage. Men vi får se hur det blir. Kommer i alla fall uppdatera när jag vet hur det kommer se ut!
 
Nu har jag inte så mycket mer att skriva, så det kommer troligtvis komma upp en frukost imorgon, med tillhörande recept. Så håll utkik! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback