Det här med att tvätta sminkborstar

Något jag är väldigt dålig på är att tvätta rent mina sminkborstar. Och när jag säger väldigt dålig, så menar jag väldigt dålig. Men eftersom jag idag inte åkte till skolan, så har jag nu tvättat rent de flesta av mina borstar. Har en puderborste och en buffingbrush också. Sen är det färdigt! Härligt måste jag säga och det var verkligen på tiden. Utöver de ni ser på bilden så har jag även tvättat några ögonskuggsborstar och en concealerborste också. 
Så nästa gång jag ska sminka mig så har jag rena borstar igen, yey! Är ni duktiga på att tvätta era, eller är ni lika dåliga som mig? Och vad använder ni när ni ska göra rent dem, vore roligt att veta! :) 
Tack vare att jag köpte Real Techniques i London så fick jag med en väska/torkningsställe till borstarna. Extremt bra!
 
Nu: åka iväg och hämta bilen och sedan till stallet. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback