Dagens klädsel

I brist på annat, så får ni dagens klädsel!
Leggings - H&M, skärp - gekås, hoodieväst - H&M, jeansväst - Gina Tricot, grön tröja - Gina Tricot.
 
Och på det har jag min Sweet-keps och svarta tygskor. Avslappnat men ändå lite finare. Eller ja, det är så här jag klär mig nuförtiden, ska försöka se ifall jag hittar lite gamla bilder så att jag kan jämföra mina stilar! 
Ska snart äta och sedan blir det övningskörning och sedan fotbollstittande! Ska försöka ta lite kort och ev. filma lite och då kommer det givetvis upp här sen! Har förövrigt 5 artister från RixFm festivalen som jag inte visat än, och som jag dessutom inte sett bilderna på en. Ska försöka få upp dom snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback