Studion

Idag, efter några veckor, så hade vi äntligen tid i studion! Så himla roligt. Efter att vi hade fotat vår uppgift, där min syster stod som modell för mig, så tog jag och min klasskompis Alice några enskilda bilder på oss också. Vera och en tjej som hette Elin tog bilderna, roligtroligt! Och det är inte sista gången jag kommer vara där, inom en snar framtid så hoppas jag att jag kan köra lite photoshoots där med kompisar/syster och hennes kompis/mig själv eller liknande. Vi får helt enkelt se.
Ni kommer få bilderna jag fotade på min syster om ett tag. Vi får se ifall jag lägger upp dem innan redovisningen eller inte. Tills dess så får ni bilder på mig! :)
Kanske inte den charmigaste bilden direkt. Men den får duga ändå, hähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback