.

 
Tänk att det redan är oktober! Tiden går fort... Så här såg jag i alla fall ut idag, kommer säkert bli en typisk höstklädsel så länge vädret tillåter jeansväst. Börjar dock bli lite kallt, men med en tröja under den tjocka tröjan så ska det allt funka! 
Förövrigt så ska jag in till stan så snart som möjligt (inte idag dock) för att köpa jackan jag såg på Cubus, sen ska jag beställa en mössa och nästa månad - eller denna, men pengarna börjar redan ta slut, ups! - ska jag beställa hem någon mer tröja från Urban Outfitters! Älskar denna och den har jag haft ett tag nu, sedan 25 april 2013, och jag äääälskar den! Så mysig, så några fler vill jag allt ha. Finns ju likande modell på vanliga affärer, dock sitter dom inte alls lika bra. Så får nog ta och beställa hem någon från Urban Outfitters så snart det bara går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback