Mot Värmland!

Det kommer inte bli någon bloggning fram tills imorgon kväll, om jag inte får för mig att mobilblogga, men det tror jag inte. Så det kommer stå lite tomt här ett tag. Och eftersom jag bara är där ett dygn ungefär så orkar jag inte släpa med mig datorn dit, alldeles för mycket! Räcker gott och väl med bara en väska. Som jag har sagt så ska jag ju på dop, kommer bli riktigt mysigt. Mitt kusinbarn är det som ska döpas, och han är alldeles för söt! Gosepojken. 
Ska försöka att ta riktigt många bilder och sen får jag fråga min kusin om det är okej att ladda upp dem här, men det får vi se! Ska även försöka ta massvis med bilder som med sannolikhet kan läggas upp här. I alla fall, klockan är drygt halv åtta och om en halvtimme ungefär så sticker jag till bussen. 9 går tåget, men lite mysigt ska det allt bli. Frukost och sånt kommer ätas där. Nej, vill ni få "liveuppdatering" så följ mig gärna på instagram: juliaamolgaard. Ha det gött så hörs vi! :)
En bild från dansavslutningen, lånad från Emelie. Ska försöka fixa bilderna en kompis tog, så att ni kan få fler! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback