Konstprojekt och hungrig

Sitter just nu och redigerar lite bilder till ett konstprojekt vi har i skolan. Ett riktigt roligt projekt! Vi - jag, Elin, Otto och Lovisa bestämde oss för att göra ett bildspel med känslan ensamhet/ensam/övergiven. Detta ska redovisas på tisdag och vi har väl kommit en bit på väg och är väl ganska klara snart. Med redigeringen dvs. Hehe. 
För övrigt är jag väääldigt hungrig. Men det är drygt en timme kvar innan jag får lov att gå och äta... 
© Julia Möllgård
Foto: Jag
Modell: Fina Elin
Kamera: Nikdon d70s och något objektiv jag inte minns namnet på

Personligen ogillade jag kameran eftersom jag inte förstod så mycket med den. Jag testade mig visserligen fram och så, men det var vid flera tillfällen jag bara ville slänga den i marken, haha. Men bilderna blev ändå hyfsat bra. Dock denna som är över blev väldigt brusig, men sånt får jag väl stå ut med :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback