De senaste maträtterna

Köttbullar, hemgjord potatissallad och vanlig grönsallad
 Spagetti, baconsås och grönsallad

Detta är det jag har ätit igår och idag. Riktigt gott! Även om jag börjar bli lite less på köttbullar, eftersom de tyvärr inte är hemlagade. Menmen, man tar det man har när man bor i husvagn! Ska försöka att ta kort på varje måltid, skriva lite vad de innehåller, vad som är bra osv. Skulle ni gilla det? Men jag ska försöka, kan bli lite svårt, speciellt nu när jag inte kan variera maten så mycket och eftersom vi kör på lite halvkfabrikat och stuff like that. Men jag ska försöka om ni tycker att det vore kul! 
Dessutom är två inlägg på väg som består av varför jag inte äter socker och vad mitt mål ska vara när det gäller träning, kost och hur jag vill att min kropp ska se ut. Så håll utkik, för de kommer troligtvis snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback